تومان
0
عسل سفيد /// قسمت اول

عسل سفید که به آن عسل خامه ای،عسل کِرِمی، عسل کریستالیزه و عسل همزده نیز گفته می‌شود از عسل‌های پرطرفدار در دنیا است. عسل سفید به خاطر بافت ویژه‌ای که دارد و همچنین به خاطر خام بودن و حفظ خواص خود در بین بسیاری از کشورهای اروپایی و آمریکا از محبوبیت ویژه‌ای برخوردار است.

توجه داشته باشید که رنگ این عسل به علت استفاده از عسل تیره در فرآیند، به رنگ قهوه‌ای کم رنگ است.

عسل سفید مطهر از بهترین نوع عسل ساخته شده است که از بهترين زنبورستان هاي كشور برداشته شده. این عسل از نظر کیفیت بسیار مطلوب و درجه یک به شمار می‌رود. همچنین نحوه‌ی برداشته این نوع عسل‌ها به صورت خام و در دمایی کمتر از ۴۰ درجه سانتی‌گراد به منظور حفظ آنزیم‌ها و خواص پروبیوتیک و دیگر خواص عسل انجام می‌شود.

در صورت خرید عسل سفید طبیعی از فروشگاه عسل مطهر این تضمین برای شما وجود دارد که عسلی با کیفیت عالی و طبیعی به دستتان برسد، همچنین در صورت نارضایتی امکان بازگشت آن هم وجود دارد.

 

منظور از عسل سفید یا خامه ای چیست

به طور کلی عسل سفید به عسلی گفته می‌شود که با کنترل فرآیند رس بستن یا به اصطلاح شکرک زدن آن، طی یک دوره مشخص به دست می‌آید و تفاوت آن با سایر عسل ها تنها و تنها در بافت جذاب و خاص آن است که بسیار شبیه به کره و خامه است.

باید توجه داشته باشید که به عسل همزده یا سفید هیچگونه افزودنی اضافه نشده است و هیچگونه حرارتی به آن داده نشده است. و تنها طی یک فرآیند چند مرحله‌ای از سایر عسل‌ها به دست می آید.

ادامه دارد….

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

X